Å så var det helgen igen

God morgon!!
Eller god morgon å god morgon. Skulle nog vilja säga god förmiddag tror jag.
Stack till jobbet idag kl 06 för att A är sjuk å hemma från dagis. A´s pappa kunde inte vara hemma mellan 0830-12 så då är A med mig på jobbet. Han är sjuk så han ligger mest i vagnen å filurar och sjunger å ropar på mormor för tillfället.  
Kl 12 kommer pappa T å hämtar honom å då fortsätter jag att jobba till 1430. Sen är det dags att åka på shoppingtur med vännen E tillika tärna. Hon behöver köpa skor till tärnklänningen för hon hinner inte att göra det sen för de får nyckeln till sin lgh på måndag, eller nåt liknade.

Själv måste jag börja kolla på dekorationer å sånt till bröllopet. Hej å hå det närmar sig med stormsteg å jag har inte kommit så långt.
Eller alla STOR saker är fixade, men allt små plock som blommor å sånt är kvar.
Måste beställa brudbuketten i helgen, tror jag. Eller kanske jag ska låta T göra det som traditionen säger? Nja jag vet inte jag.
Sak samma.

Imorgon ska jag träffa vännen/gudmor S för en fika och shopping tur på stan med henne. Tydligen står present till hennes mor överst på listan. Jag ska oxå överlämna  födelsedagspresent till S som jag ska inhandla idag :)

Annars blir helgen ganska lugn. Ska träna, städa huset och tönt som jag är ska jag följa Schlager finalen med spänning. Kommer dock inte följa den så mycket om jag känner sambon rätt. Han kommer att tröttna när de ska köra låtarna ett andra varv (eller det kanske de inte gör denna gången?) å så kommer vi att sätta på en film istället =)

Nä nu sover A i vagnen. Så är det dags att fortsätta jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback