Helgen!!! TGIF!

TGIF som det så fint heter i bloggvärlden =9
Känns som att det kommer att bli en bra helg trots att T är i väg till Östersund å åker skoter.
Denna helg kommer se ut på detta vis.
FÖrst hämtar jag A på dagis kl 14. Då drar vi iväg en snabbis till Systemet och affären.
Sen ska vi åka i väg till A och hennes A i mammagruppen för lite lek och vi mammor får sitta å snacka lite skit.
Efter detta far jag å A hem å plockar lite så det inte ser så förjävligt ut när vår
gäst kommer.  J, du får ursäkta vårt röriga hem förtillfället men badrummet mm är snaaaaaaaart klart.
Lägga A runt 1845.
Efter det ska jag å j bara mysa och dricka vin. Plockmat är oxå utlovat att J ska ta med *mums*
Sen är det sovdag.

Lördag
Upp å hoppa med A.
Se på Dora och SvampBob (favvosar)
Långpromenad med Rut om vädret tillåter det. Göra i ordning oss för att möta vännen S på stan å bruncha.
Sen är inte kvällen planerad. Vi ska väl åka till mamma & pappa en sväng å se på Melodifestivalen eller film.

Söndag.
En helt oplanerade och skön dag. Gud va gött! Ska väl bort  en snabbis till jobbet och installera min nya underbart vackra Mac. I lööööööööööv it!
Lite träning å promenad med hunden.

Nu ska jag göra ett sista ryck innan min kortdag är slut.
Ha en underbar helg, det ska iallafall jag ha.

Ps. J, det går halvbra att lära honom ditt namn vi får nog låna ditt alteregos namn så ska det lösa sig ;) ds

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad händer ikväll? :D

Postat av: jessica

Tack för en super trevlig kväll! :)

2008-03-01 @ 15:15:53
URL: http://goodmorning.blogg.se
Postat av: Kajsa

Tack själv!! Det va mumsigt å mysigt! Dock VÄLDIGT trött när lilla A väckte mig =9

2008-03-03 @ 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback