Grått väder, kan det bli värre??

ZZzzZZZzzzzz nu tror jag snart att jag somnar
Ingen inspiration idag. Sitter och ska gör en helt ny design åt en kund men det blir bara pannkaka.
Tror att jag får återkomma till dem imorgon.

Snart är det dags att hämta A på dagis. Ska bli alldelse underbart. Hann bara väcka honom och pussa lite på honom innan de som skulle flytspackla kom. Sen åkte jag å Rut (hunden) till jobbet och T gjorde iordning honom för dagis.

Skulle ha varit å tränat aerobis men den dumma magen säger stopp. Får väl lägga mig i myshörnan på A´s rum när jag kommer hem å titta på när han leker och kurera mig med min älskade vetekudde.

Har ringt till Zari´s där ajg beställt klänningen coh dubbelkollat så den var beställd och ändrat strl. på en av tärnklänningarna.
När jag frågade om min klänning så hörde jag hur hon började bläddra i papprena. Hon bläddrade och bläddrade och under den minuten och kollade hann jag bli riktigt nervös. Tillslut sa hon " Ja men här är den, den beställde jag 28/1, Ivory och HotPink var det. Meeeeen gu va häftigt" (på bred karlskoga dialekt) Jag svarde "jaaa"  Hon sa "men det lät inte så glatt" "neeej jag hann å bli nervös" svarde jag.
SÅ i mitten av april ska vi prova kläningre med de skor och underkläder som vi ska ha dagen D =)

Nä nu ska jag göra det sista och sen slänga mig i väg till dagis å hämta A.

Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: S A R A

oxå trött :S

Postat av: KArin

Hej!!
Vi mailade och fick svar med en gån g men det funkar säkert att ringa :)

2008-02-12 @ 19:48:11
Postat av: Kajsa

Karin: Tack tack! Ska maila henne idag.

2008-02-13 @ 10:07:23
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback