7 sanningar

Blev utmanad av J  och även C att berätta 7 sanningar om mig kända som okända.
Here it comes!


Reglerna är:

-berätta sju sanningar om dej själv
-utmana sju av dina vänner
-meddela dom att dom blivit utmanade

1. Jag är hemkär så in i benen. Älskar att resa men är jag borta längre än en veckan blir jag alldeles ledsen i kroppen, dock brukar det ordna sig bara T är med

2. Min allra bästa vän är min mamma.

3. Jag älskar att baka, provar massor av recept. Mina nära å kära samt arbetskamrater är mina försökskaniner och blivande julgrisar ;)

4. Älskar att jobba. Visst är det tugnt vissa dagar, men jag känner alltid att jag vill gå dit och ta tag i saker.

5. Jag är en slarvmaja. Därför får jag ALDRIG vara med när vi ska måla, tapetsera ect ect för att T tycker jag haffsar, jag tycker dock jag gör ett bra jobb. Sprider kläder, smink och plattång runt hela huset. Fast T ska inte klaga, han är en MÄSTARE på att slänga kläder runt sig.

6. Jag svär nästan aldrig. Säger saker som: så in i hoppsan, kära hjärtanes. Låter om en gammal tant när jag är arg säger de flesta eftersom jag knappt svär.

7. Sist men inte minst, jag drömer mardrömmar så fort jag inte har nåt täcke över fötterna när jag sover.



Jag vill utmana
Jessika

Resten som jag vill utmana har nog redan blivit det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback