Karatefylla var ordet sa Bull!


I fredags var det julbord med jobbet och jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge.
Kom hem när kl var 04 på morgonen och kände mig onykter ända fram till eftermiddagen.
Tror aldrig vi har haft så skoj tillsammans. Vi var 15st, men bara 12 höll i kvällen lång. Eller 11 höll i eftersom en fick inte följa med in på Harrys för han var för full, vuxna människa.

Det blev verkligen en lyckad tillställning och idag när vi sågs på frukostrasten satt vi och skratta så tårarna sprutade åt alla upptåg.
Jag och arbetskamrat N buggade loss med två av männen uppe på Harrys dansgolv. Och jag och arbetskamrat T drack drinkar från gamla goda tiden på Jäger, Rosa Panetern, Orgasm, SanFransisco osv osv, många drinkar blev det =). Arbetskamrat R och H vurpade i snömodden. Jag kan fortsätta i all evighet med alla roliga grejer som hände.

Nä nu ska jag packa ihop mig och åka hem och kurera min onda hals.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback