Dagens

DAGENS VILL HA: Part-feet från Sholl
DAGENS KLÄDSEL: Topp, kjol, strumpbyxor och stövlar
DAGENS SMINK: Mascara och rouge
DAGENS FRISYR: Min vanliga page
DAGENS HÄNDELSE:  Att vi försov oss. Har inte hänt sen urminnes tider,
DAGENS LÅT: I´m not reasy for it, Jo med Money Brother
DAGENS PLANER: Jobbar klart, åka till Bergvik med mamma, laga mat, städa lite inför imorgon, lägga A och ta det lugnt
DAGENS DUMMASTE: Det måste bli jag som stängde av väckarklockan istället för att sätta på snooze
DAGENS SJUKA: Inget vad jag vet.
DAGENS DROG: Catch mini eucalyptus
DAGENS KRAM: Pappa som gav mig en kram för jag jobbar så bra. *stolt*
DAGENS KÖP: Vin och öl på lunchrasten
DAGENS GODIS: Inget.
DAGENS HUMÖR: Ganska vimsig och stressad.
DAGENS ORD: Jag vet inte! Det har jag nog sa 100 ggr idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback