Året som gick

Gör som alla andra och summerar året.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gifte mig. Det har jag aldrig gjort förrut. Sen finns det väl mer saker jag gjorde för första gången, men det skriver jag inte här ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hmmm....jag hade inte några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemen.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nope, som tur är.

5. Vilka länder besökte du?
Grekland och Danmark.

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Resa har jag saknat. Det var för dåligt med det iår. Men nästa år när vi inte har några renoveringar och bröllop att planera så ska vi åka lite. Hoppas på Barcelona, och London.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas.
3 maj, dagen då vi gifte oss.

8. Vad var din största framgång 2008?
Hmmm....är att gifta sig en framgång?? Isf det, annars får det bli de stora jobben jag har fått in på jobbet och att Alvin är en sån underbar son.

9. Största misstaget?
Har gjort nåt misstag eller två, men man kan inte ångra sig bara blicka framåt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vanliga förkylningar annars inget värre.

11. Bästa köpet?
Hmmmm.....min brudklänning tror jag.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bröllop och renovering.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Vår stora dag, underbara vänner & familj och A såklart.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Viva la vida med Coldplay. Älskar den, maken hatar den =)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var en mycket svårt fråga. Det är nog ingen skillnad. Visst var bröllopet en glad stund, men det fanns även ledsna stunder. Jag säger att det var samma som förra året.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Resa som jag svarade ovan.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ödslat energi som folk som bara tar och inte ger nåt tillbaka.

18. Hur tillbringar du nyår?
Oplanerat som vanligt i vår familj. Det kommer några kompisar sen tar vi det utifrån det.

19. Blev du kär i år?
Ja i T och A.

20. Favoritprogram på TV?
True Blood och Prison Break.

21. Bästa boken du läste?
Hmmmm har läst många bra men är så dålig på titlar.

22. Största musikaliska upptäckten?
Coldplay. Tyckte de var OK innan, men nu bankar det hårt i hjärtat när jag hör dem.

23. Något du önskade dig och fick?
Jepp.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med familjen. Fick paket och bakade massor av kakor och tårtor.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej jag tror inte det.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Klänning och kjol hela tiden, har nog haft byxor på 10ggr i år om man inte räknar med mysbyxorna vid promenad och hemma.


28. Vad fick dig att må bra?
Min familj, vänner, hunden och mina arbetskamrater.

29. Vem saknade du?
Vännen S som bor i Sthlm. Hemma aaaaaaaalldeles för sällan om ni frågar mig.

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
A´s dagisfröknar som tar hand om honom så bra och arbetskamrat J som visade sig var en helskön människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback