TGIF!!

Åh va glad jag är att det snart är helg!!
Det har varit en stressig vecka på jobbet med många sjuka så jag har fått hoppa in ute i produktionen. Det gör mig inte så mycket är ganska kul att "kroppsarbeta" lite grann.

Denna helg ska spenderas i Stockholm. JAg och T tar X2000 upp till Sthlm imorgon bitti och ska bara njuta av att vara själva.
Även om A är den mest underbara son man kan ha så är det skönt att vara ensamna lite grann också. Njuta för första gången ensamna sen vi gifte oss i maj. Oj är det så längesen vi gjorde nåt?? Neeej men vi har juh varit ute och ätit och sånt under somamren, men inte varit från Solstaden nåt.

Vi har bokat in hos på Scandic Anglais mitt i smeten så shopping står högt på listan.
Sen blir det ut och äta, men vart vette tusan. Får ringa till den gode P och höra vad han har för förslag. Hade tänkt att vi skulle träffa P men han ska på kräftskiva imorgon lördag så vi kanske hinner att träffa honom för en fika.
Jaja det löser sig.

Hoppas att vädret håller i sig så vi kan ta en tur ner till Söder och se vad de har att erbjuda oss.

På shoppinglistan står det
*nya stövlar, svarta helts
*nya sneakers
*vinterjacka
*klänning
*kläder till A

Kläder till A står nog med på alla mina shoppinglistor. Efter jag kom hem från Point i lördags så fråga T mig hur stort klädkonto A har. JAg svarade nåt svävande. Usch jag vill inte ens tänka på det. Men han har alltid, nästan, snygga och välvårdade kläder på sig när han går till dagis. Efter dagis så är det inte så rent jämt :S

Nä nu ska här jobbas lite innan det är dags att åka iväg och handla lunch till mig och kollega N, den enda av mina kvinnliga kollegor. Mansdominerad branch? Javisst!!!!

Kommentarer
Postat av: Janni

Nya stövlar.. JAAAA!! Men jag hittar banne mig inga i stan.. gör du? :)

Postat av: Kajsa

Janni: Nej jag hittar f-n INGA. JAg blir tokig. Sen har jag problemet med att vara väldigt bred mitt på vaden så jag kan inte ha alla heller. Vagabond hade några fina, men tyvärr för smala =(

2008-09-03 @ 15:54:40
URL: http://underbaroch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback