Men vad är detta??

JAg tror jag blir vansinnig. Regn, regn, grått, grått!!
Gårdagen var smått underbar med sin sol och ljumna väder.
Kompisen E, jag och Rut firade kvällen med att ta en skön skogspromis. Den var välbehövlig. Efter den senaste månadens katastrofer är det gött att ha en underbar vän till hands att prata blaj med.

Imorse när kl va 5,15 hörde jag en ljuv liten barnstämma som ropade " måste mysa med mamma" och så kom han traskandes och kravlade upp mellan mig och T och sov en liiite stund till. Det var mys.

När vi gick till dagis sa A "Rutis följa med till dagis??" "neeeej det blir nog inte så bra".svarade jag. A titta lite fundersamt på mig "Rutis jobba med mamma?" JAg kunde inte hålla mig för skratt, det är helt otroligt hur det kopplar för barn. Han har mer insikt i saker än vad jag tror =)

NÄ nu är snart lunchen slut och jag ska börja greja med våra nya produktfoton till mässan i oktober.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Katastrofer..? Vad har hänt.. NU är det snart helg o det verkar bli bättre väder, håll ut! Kram

Postat av: Kajsa

Jag håller ut! Vi ska på en helg i Sthlm bara jag och T så det ska bli JÄTTE mysigt! Katastrofer=massa dumma utgifter för att rören hemma började läcka, Alvin och jag ramlade i trappen och slog oss ordentligt mm mm. Men allt löser sig =9

2008-08-29 @ 08:23:35
URL: http://underbaroch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback