en riktig fuldag!

Idag är en riktig ful-dag.
Jag har en STOR finne typ vid munnen som växer på insidan eller nåt (äckelvarning jag vet) och jag en utväxt som känns som att den ser grå ut.
Snälla nån ring mig och säg att kom så gör vi lite ansiktsbehandling och fixar ditt hår.
Ja jo jag ska färga och klippa mig på söndag, men fy fabian va jag vill sätta mig under skrivbordet nu.
Inspirationen ligger på noll. Ska göra lite nya designer till kunder men jag orkar INTE.
Jag vill bara gå hem och dra täcket över huvudet. Men se nej det går inte när man har en pigg 2åring hemma som har längtat efter mamma & pappa mys.

Äh jag får väl gaska upp mig och gå ner i tvättstugan när jag kommer hem och rensa och tvätta innan rörmockaren kommer.

På återseende!
( det säger alltid en kund till mig när han varit här och det låter sååå gubbigt) (onödigt vetande)
 


Kommentarer
Postat av: rooroo

:) rakt på sak. vardag!:)

Postat av: Anonym

rooroo: Ja vardag var väl ordet. Å fuldag var ordet för dagens humör =)

2008-08-19 @ 16:51:27
URL: http://underbaroch.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Javisst är det bra störande det där med nattningen..

Ja, det gick ju jämt gör-bra med fikan, hmmm!

MEN.. hur har ni det i helgen då? Söndag? Kram på rej!

2008-08-20 @ 14:13:24
URL: http://familjibusterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback