Vädret

Vad händer med vädret. Trodde våren var påväg och så la nån bara ett grått lock på.

Jag är en sån människa som påverkas av väder, sömn och om jag är hungrig.
Har jag sovit och ätit för lite så blir jag som ett litet barn. Vill bara sätta mig i ett hörn och grina.
Är vädret grått och tråkigt blir jag så trött, så trött.
Så är det nu, är dock pigg idag. Men igår planerade jag att se den nya serien på tv3 men jag somnade skönt i sängen redan kl 2045, så jag missade CM och Prison Break. Men idag är jag pigg

Sen måset jag säga att jag ÄLSKAR att lämna A på dagis och se hur glad han blir när han kommer dit.
Idag kramades han å den andre pojken som kom samtidigt. Åh det värmer så i mitt mamma hjärta!
Sen värmer det också när dagis fröknarna säger till mig när jag lämnade imorse att A är så go och redig pojk.
Skryt, eller småföräldersfjant, kalla det vad ni vill. Men jag blir varm i hjärtat.

Nä nu ska jag ta mig en mugg te och fortsätta jobba.

Kramen i gråvädret!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Aha.. du har bytt utseende på bloggen! Tyckte jag kände igen stilen, hehe.. Ha en fin fredag och helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback