Nu får jag paniiiiik

Pratade med de som ska leverera min klänning och den har inte kommit än!!!!
Vad ska jag ta mig till??
Visst det är drygt en vecka kvar tills vi gifter oss, men va fasen!!

Jaja jag kommer att kunna vägen med förbundna ögon till Degerfors innan detta är klart.
Först ska jag dit idag med ena tärnan som bor i Sthlm. För snart en månande sen var jag där med de andra två.
Till helgen elelr slutet av veckan får jag väl åka dit själv och prova min klänning.
Och i slutet av nästa vecka måste jag åka och hämta ALLA klänningar. 4 varv till världens metropol Degerfors på 1 månad. Puh!!

Nä nu måste jag sluta tänka på klänningen och jobba lite!

Ha det bra i solskent!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmm.. ja, förstår att du blir orolig!!! Men den dyker väl upp vilken dag som helst! Spännande.. Är ni klara med alla andra förberedelser än?
Det är väl lite att hålla reda på antar jag.. Kram

Postat av: Kajsa

Massor att hålla reda på!! =) Klänningen kommer denna veckan fick jag reda på igår. Puh!! Alla förberedelser är nog klara.....fråga mig om en vecka så får du nog annat svar ;) Kramar

2008-04-23 @ 11:49:33
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback