Möhippa

Min möhippa

Dagen började ganska tidigt för att en viss A stod å ropade "mamma, vill ha mat" Då var det bara att kliva upp eftersom jag tänkte att T skulle få sova för jag visste att svensexan skulle ske den dagen.
AJg grejade runt å plockade lite hemma och började packa ihop mig och A för att åka å sova över hos mamma å pappa.
kl 0915 kom grabbarna instormandes och skulle ha kaffe. Gissa om T såg chockad ut, A oxå =)
Jag börjar klä på A och låter honom va hos en av Ts kompisar medan jag ska packa in vagn mm i bilen. När jag kommer ut trampandes ned för trappen hör jag bara hur massa tjejer skriker MÖHIPPA!!! Å där stod de. Så det var bara så in igen. Vid detta laget hade A tröttnat på alla människor och stod bara i hallen å sa mamma mamma mamma. In genom dörren kommer min korrupta mor. Hon hämtar A och sen bär det iväg med tiara på hvudet.
Första stoppet är nån lite keramikbutik på Herrhagen. Där målar alla flickor ett fat tillsammans som vi ska få på bröllopsfesten. SJälv satt jag å målade en snögubbe och pimplade vin. Lagom start på dagen ;).
Efter detta drog vi ut i busvädret och vandrade mot stan. Det var dags för Jazzfunk, trodde jag skulle dö. Där vi jag dra på mig cyckelbyxor!!! och en batik!!! färgad orange top. JAg får väl vara glad över att jag har kvar mina snygga ben trots barnafödande med de korta cykelbyxorna. Dansade runt i 1,5h och hade hur kul som helst.
Efter detta bar det iväg hem till oss för dusch och göra sig iordning.
Medan vi varit borta har mamma dukat en vackert bord och varit och hämtar massor med mat på Ditt Matställe *mums* Massor med prat och ännu mera vin.
När kl är runt 20 ringer det på dörren, in kommer en kvinna med en STOR resväska. Innehåller; dildos mm.
Det var många skratt och många aaaaaaaaaaahhhh.
Efter beställningarna är klara korkas champangen upp. Kände mig rätt pubertal när jag stod på altanen å rökte mentholcigg och halsade champange. Men man får göra det när man har möhippa.
Ännu lite mer piffande å på med partykläderna och sen drog vi ner till stan och mötte upp grabbarna. Det var en mycket full T.
Jag fick berättat för mig att jag vitt och brett berättade om Mr. Bombastic ( en 31cm blå dildo) för alla som ville höra.
Vi drog vidare mot BMB å dansade tills fötterna inte orkade längre.
Dum som jag är tog jag helt nya pumps på mig, så det kändes när jag gick hem.
Som tur va lät vår underbara toastmaster mig sitta i hans knä när alla skulle ha mat på Kenneths för att sedan följa med hem till oss och avrunda kvällen.
Det var en mycket lyckad dag!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en superhärlig möhippa :)

Postat av: Kajsa

Sanna: Det var jättelyckad!

2008-04-17 @ 15:49:20
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback