Hemska mor!

Idag är jag en hemsk mamma, känner jag själv.
Imorse när A vaknade tyckte jag han kändes varm, men T sa att han bara var sovvarm.
Bytte blöja och klädde på honom. Han käkade macka och drack mjölk.
Pigg som en mört sprang han in på dagis.
Men, när jag skulle åka å köpa lunch ringde det från dolt nummer.
Det var dagis. A hade 40,3!! i feber.
Då är det bara att hämta honom. Som tur är så är mamma ledig idag så hon kunde gå och hämta honom lite tidigare än det hon brukar.
Så nu ligger A och sover sött hemma hos sin mormor.
Men jag känner mig tok-hemsk som inte tog tempen imorse.
Dumma mig.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var inte så hemskt, men jag förstår att du fick dåligt samvete! I morgonstressen är det väl inte det första man gör om de äter o verkar må bra annars! Hur går det med A nu? Blev det nåt mer än febern? Nu är det väl snart bröllops-time för er.. Kul! Kram J

Postat av: Leia

Klart du inte är hemsk mamma:)
Jag vill inte tänka på hur jag kommer bli....nojig som bara den gissar jag.....
så keep up the good work...oj, det lät klyschigt...

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback