Det är bara SÅ rätt

Har under helgen och de senaste veckorna tänkt mycket på det där med kärlek och bröllop.
Man, eller jag, kommer i dessa tankar nu när bröllopet närmar sig med stormsteg.

Fick en fråga av en kompis här om veckan hur jag kunde veta att T var den rätte.
Funderade mycket kort och svarade " Om det fortfarande efter nästan 6år, ett barn och kök- och badrumsrenovering pirrar i kroppen varje gång man ser personen i fråga då är det rätt"
Känner mig sådär klyschig som en tantsnuskbok.
Det är bara jätte rätt och vi kompletterar varndra. Vi är jätte olika men ändå jätte lika.
Han är lugn jag är hispig, så han tar ned mig på jorden och jag speedar upp honom =)

Livet känns verkligen underbart.
Ett underbart bröllop väntar oss, vår underbara familj och vänner kommer att dela vår stora dag med oss.
Efter alla stress väntar en resa för hela lila familjen.
Det känns helt jäkla gött att leva.

Nä nu var jag för positiv och cheesy, men det är så jag känner mig idag.

Hoppas ni andra oxå har en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: jessica

oj här var det uppdaterat, kul! :)
det är ju så där jag vill att det ska kännas oxå...att det pirrar å grejjer.
hoppas ni hade skoj på möhippan, trist att jag missade den...kramen

Postat av: Anonym

Va kul att du blivit "möhippad".. Vad gjorde ni? Ja, helrätt känsla om den rätte! Det funkar även efter 11 år =) Kram J

2008-04-14 @ 21:51:06
Postat av: Jessica

Det senaste var mitt inlägg, vet inte varför det försvann..!?

2008-04-14 @ 21:52:26
URL: http://familjibusterud.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jessica1: Ja det var supertrist att du inte kunde vara med. Du kommer oxå att få känna pirret ngn dag! =)

Jessica2: SKönt att det kan kännas så efter 11år oxå, jag ser fram emot det. jag kommer att skriva ett inlägg lite senare om hur dagen var.

2008-04-15 @ 12:12:52
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback