J**la h**vetes skit

Sitter här. Klockan är mycket 02,51 för att var exakt.
Kan inte sova. Nån jävla fjortis har slagit sönder min backspegel på min fina bil
Varför ??  FÖr han va full och arg på en tjej. Öhhmm vad har min bil med det att göra, vad har jag med detta att göra??
Vår underbara granne P sprang efter honom tillsammans med min käre T. De fick tag i honom.
Imorgon är det jag som ringer hans föräldrar och de ska få betala varedna öre!

Nä nu blir det ngn skitrepris på tv för jag kan VERKLIGEN inte sova efter detta.
Underbart att bli väckt av detta. Tur att T och min goa Alvin kunde somna om.

Kram på er alla därute.

Kommentarer
Postat av: ex-bloggaren

hejhej! råkade lägga ner min blogg. om du undrar vart den tagit vägen :)
riktigt surt det där med backspegeln...morr på idioten.
hoppas allt e bra!
kram jessika

2007-10-18 @ 19:11:31
Postat av: Kajsa

Ja skit va tråkgit det var, men det löste sig så de fick betala =). Jasså du tog bort bloggen, trodde att det var mitt fel för att jag hade snokat upp dig =)
Allt är bra här. Mycket på jobbet, men det är kul för då går dagarna fort.
Kram kram

Postat av: jessica

hmm, för att du snokat upp mig? nej, det var ju bara skoj, kommer nog börja blogga igen, saknar det lite :) en vecka kvar med tentaplugg, den ena tentan imorgon bitti kl 8 så jag borde plugga nu, sen en nästa fredag, sen blir det betydligt lugnare om du har lust att ses så vore det skoj:)
kram kram

2007-10-25 @ 19:43:13
Postat av: Kajsa

Klart vi ska se!! Hör av dig när allt plugg är ur världen
Kraam

2007-10-25 @ 20:18:37
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback