GLömde att säga...

.....att A är världens underbaraste barn. Ångrar inte en sekund att han kom in i mitt liv. Det kändes nästan som jag var hatisk mot barn men det är jag inte. JAg älskar honom, men inte alla barn. Bara de barn ja känner ;)

Till min A:
Du är det vackraste som jag har skådat på denna jord, förutom din pappa T.
Tack för att du finns i mitt liv och förgyller mina dagar.
Älskar morgonen när du vaknar och ropar "MAMMA" och väntar på att jag ska komma in till ditt rum och hämta dig.
Vad var mitt liv utan dig och din pappa T??
Pussar från din egen mamma

image17

Kommentarer
Postat av: jessica

nämen så söta:)
roligt att du oxå har blogg :)
skulle va skoj att ses å ta en fika eller ngt nån dag!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback