Det går för fort!!!

Nu har vår lilla A blivit 15månader. Det har gått såååååååååååå fort.
De senaste månaderna har det hänt supermycket.
Han har:
* Lärt sig gå, nästan springa (till mitt förtret)
*Säger: mamma, pappa, morfar, farfar (till mormor & farmors förtret) blomma, anka, groda, pippi, vovve, Rut (hunden), krokar(majskrokar), kuddar (havrekuddar) och sist men inte minst tutte (inte min =) utan nappen *s*) Säkert säger han fler ord men det har gått fort nu
*klättra upp i soffan, sängen och stå och hoppa där (oxå till mitt förtret)
*äta själv, men viss hjälp på slutet av oss att skrapa tallriken.
*klättra upp i rutchkanan och åka ner baklänges
*klättra upp för trappan
*hålla Rut i kopplet när vi är i trädgården
*diska med ganska mycket skvätt
* några rörelser till olika barnsånger

Jisses, jag hinner inte med honom!!
Jaja det är iallafall underbart att se att han utvecklas.

Ha en fortsatt bra dag
Nu ska här jobbas lite igen efter en kort eftermiddagsrast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback