Uttråkad och aggro!

SItter här i min ensamhet. Nä usch va patetisk jag låter.
A sover och jag fördriver tiden med att surfa.
Är på ett satans dåligt humör. En kompis beter sig riktigt konstigt.
Hon är med barn och tror att det är bara hon i HELA världen som är och har varit med barn. INGEN har det såååååååååå jobbigt som henne. Hon säger till mig att jag kan inte förstå hur det är. Ehmm jag fick barn för 9månader sen så jag vet nog hur det är att va med barn.
Nä va gnällig jag är

Asch det får bli ett gnälligt inlägg.
Sak samma, jag är bara trött på människor som inte ger nåt tillbaka. Inte anstränger sig.
Så kallade energi-vampyrer. Det är bara jobbigt att ha att göra med sånna.
Kanske man ska göra sig av med alla sånna i sitt liv?!?
Jaja det är i allafall lång ledigt för T i helgen å så fyller jag år =)
T ska som vanligt ´göra sitt stora bullbak inför min stora dag =) *mums*

Nä nu är jag att prinsen har vaknat. Dags för lite mellanmål=)

KRam kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback