Lite frågor

ACCESSOARER
Väska:
För tillfället min LV Multicolore Speedy 30, ja jag vet att den är blasé men jag gillar den
Plånbok: En svart skin med mycket plats för kvitton och kort
Solglasögon: Svarta stora
Skor: Sliverfärgade ballerina från vagabond

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson Z610i
Tv: åh va svårt, en stor jäkla grej som täcker hela rummet känns det som
Dator: Ingen aning
Kaffebryggare: Dricker inte kaffe så jag vet ej vad vi har

BADRUM
Tandkräm: Olika, med AquaFresh köper mannen i huset
Tvål: Lux
Hårprodukt: Fudge och annat frisörtjaffs
Huvudvärkstablett: Panodil
Doft: J´dore och Escadas sommarfavoriter
Hudkräm: Decleor
Schampo: Wella FLex
Balsam: Wella där med
Fotfil; En vanlig från Apoteket

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten; Smaksatt gärna
Vin: Rioja
Öl: En kall Corona på sommaren
Bröd: Hela korn, mörkt
Choklad; Vanlig mjölkchoklad


HEMMA

Säng: Hästens
Lakan: BLå
Soffa: Blågrå
Porslin: Väldigt olika, vardags och finporslin. Vilroy å Boch på finporslinet


FÄRDMEDEL

Bil: Grön V70
Flygbolag: Olika från gång till gång
Taxibolag: Går hellre än taxi, eller blir hämtad


MEDIA

Magasin: Vi Föräldrar, Mama, Cosmo, Elle och Solo
Tv-kanal: Tv3, kanal5 och Canal+
Dagstidning: NWT
Sajt: AB och Expressen


ÖVRIGT

Frisörsalong: Bästa frisören Pernilla
Bank: Nordea
Cykel: En Kungs med cykelbarnsits =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback