Längtar hem!

Sitter på jobbet. Har missvis att göra, men jag längtar hem.
Mamma och pappa är i Venedig på en långweekend och jag har hoppat in och jobbat lite.
Pappa ringde nyss för att höra hur det gick och berätta för mig att det var 30grader och strålande sol i Venedig, jag är inte alls avis *mutter*

T är hemma och är pappaledig med Alvin och skrotar runt.
Dock är det lite jobbigare att ta hand om honom nu eftersom han kryper med världens fart och reser sig mot ALLT.
Än har han inte riktigt kommit på att man ska sätta sig ner försiktigt så det säger Tjong i huvudet många gånger om dagen, fast det börjar gå bättre att landa på blöjrumpan :)

Hade tänkt att gå och träna idag men jag får se hur jag gör för jag min klant lyckades vurpa på en oljefläck medan jag gick och pratade med en kund i telefonen. Kunden undrade nog vad jag höll på med när jag skrek till i luren, men frågade lyckligvis inget.

NÄ nu ska jag fortsätta att jobba.

Ha en skön trosdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback