Helg!

Snart är det hleg. Eller så snart är det inte. Kl. 17 tar jag min första helg sen i juli =).
Eller helg är det juh varje veckan, men jag har inte jobbat hela fredagen förut så nu blir det helg, sup å svälj. (Fredags humör som vanligt = dålig, omogen humor)

I helgen händer följande

Fredag
* Jobba färdigt
*Åka till affären och köpa lite RedBull till T som ska spela match.
*Göra iordning A och ta en promenad till Viken och vännen E
*Ge A kvällsmat hos E och busa lite med hennes A
*Promenera bort till Mariebergs IP och titta på männen som spelar boll
*Hem och natta A
*kolla på Criminal Minds
*Soooooova

Lördag
*Mata A såklart
*T åker till T-hättan m min bror för att hämta min brors nya motorcykel.
*Mariebergsskogen m H och hennes lilla E
*Luncha
*HÄmta posten hos Mamma & Pappa som är i Venedig *avis*
*Hem och ta det lugnt och ha lördag

SÖndag
*Träna
Det enda som rä planerat för söndagen är att träna.
Tydligen ska det bli dåligt väder på söndag så det kommer bli en myssöndag.
Kanske städa och tvätta lite, det behövs alltid när man har hund och barn.

Tråkig lista, men bra påminnelse för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback