Äntligen!

Känns som att jag har varit sjuk i en halv evighet.
FÖrst blev T sjuk, sen fick jag influensa med 40 graders feber i 5!! dagar sen ebbade det av lite.
Var halv frisk ett tag och i måndags fick jag streptokocker, eller hur det stavas. Var nere på BVC och pratade med dem och då kunde denna sjukdomshärd bero på att jag höll på/slutade amma.
Hmmmm har ingen aning men tråkigt är det att vara sjuk och samtidigt ta hand om en liten knodd.

Men nu är jag snart frisk, ska äta pencilin i 4dgr till.
Idag är det babysim och T ska äntligen följa med. Mamma har varit med och plaskat i bassängen med lille A och med de senaste 6 veckorna. Det ska bli skönt att få se han njuuuuuuuuta av att komma i plurret med mamma å pappa.
Fast det är liiiiite jobbigt att visa sig i baddräkt. Kroppen se inte riktigt ut som den gjorde förra året. Framför allt INTE brösten. Hmmmmm........jaja men vad gör man inte :)

Nä nu ska jag packa ihop badkläder och shampo å sånt. Ska njuta av bastun efter badet, A får följa med sin pappa in i omklädningsrummet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback