Livet

Satt och funderade på hur mitt liv skulle ha sett ut om jag inte hade Alvin.
Hmmm.....det hade inte varit lika mycket värt. Eller visst hade det varit värt nåt, men livet med barn är alldeles UNDERBART.
Jag och min vän E satt och pratade här om dagen när små grabbarna lekte om att det känns som man har kännt dem hela sitt liv. Trots att min A är snart 1år och hennes a är 1,5år.
Helt sjukt egentligen.
När jag är själv och A är med sin pappa så kommer jag på mig själv att undra om de inte ska komma hem snart. Den första timmen njuter jag av ensamheten, sen kommer det mer och mer över mig hur mycket jag saknar honom, och hans pappa givetvis =)
Snart är det 1 år sen jag låg där uppsvälld som Barba-mamma med högt blodtryck.
Tänkt att tiden går så fort. Hujjedanemej som min mormor skulle ha sagt.

NÄ nu ska jag väl försöka ta tag i saker efter maten och lagt sig och jag piggnat till.
LLängtar tills klockan blir 17 och jag får komma hem å ta en promenad.

Dagens händelse: Alvins först tand har kommit upp. Bättre sent än aldrig =). Inte konstigt att han vaknade kl02 och inte sv sina vanliga 19-7.


Måste lägga in en bild för att påminna mig själv hur smal och liten Alvin var när han föddes

Här är han en dryg vecka, lille plutten

Kommentarer
Postat av: Nicole

Snubblade in på din blogg och ser att du också har en liten premis!!
Visst går det fort? Jag kommer knappt ihåg när min dotter var nyfödd och bara vägde 1700g... nu har jag en 11 kilos klump på 1 år här hemma som snart börjar på dagis!! Helt sjukt!!
Hoppas allt ät bra med dig och lilla familjen!
Kram
Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback