Livet i allmänhet

Läste hos Charlotte  att hon hade gjort en lista över vad hon ville ha gjort när hon fyllde 25år. Hon hade lyckats bra tycker jag.
Underar hur min lista hade sett ut. När jag var 20 var jag tillsammans med J som jag konstigt nog visste att jag inte skulle spendera resten av mitt liv med trots att vi hade varit tillsammans i över  3år.  Jag jobbade som inköpare på ett företag, men drömde om att plugga.
Pluggandet hade nog stått på listan och det har jag gjort och är färdig utbildad förpackningsdesigner med inriktning på marknad. DÅ sätter jag bock på det.
Resa skulle också ha stått med, och det har jag gjort massor de senaste 5åren.

Hmmmm.....vet ej vad jag skulle ha tagit med.
Kanske att jag skull bryta upp förhålandet jag var i. Öhhhmmm låter ganska knäppt att skriva det ser jag. Men när man bara känns som kompisar och den man lever har inga längre framtidsutsikter än hur många öl han ska köpa på systemet till helgen, så känns det inte som nåt jag ville stanna kvar i.

Det löste sig också =) Har världens underbaraste T och världens vackraste son tillsammans med honom.

Nä nu ska jag göra ett sista ryck innan jag ska åka hem och baka bullar *mums*

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men du har ju oxå hunnit med en hel del... Haha, du och J känns såååå himla omaka (och det var nu ju oxå!) Men vad sysslar han med nu? Planerar öl-inköp kanske ;)

Postat av: Kajsa

J planerar inga öl-inköp, eller kanske. Han har gift sig(!!!) med en tjej från USA som han hade träffat sammanlagt i 6mån när de slog till. Ja denna kärleken =).
Hoppas din födelsedag var underbar =)

2007-08-10 @ 11:40:03
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback