Det kom ett mail...

En liten lista jag fikc på mailen av en kompis.

Idag: Jobba, åka till Bergvik och ta en lååång promenad
Igår: Jobbade, var på stan
I förrgår: Jobbade, promenerade, var hos mamma & pappa
Imorgon: JObba, träna, baka
I övermorgon: Ledig, baka, bada om vädret tillåter
Humör just nu:  Lunchtrött och trött för Alvin höll mig vaken för första gången på ett halv år ( ska inte klaga över det, stackarn får juh tänder)
Väder: Sol och blåsigt
Bästa egenskap: Trofast
Sämsta egenskap: Envis
Favoritmånad: Hmmmm svårt att säga, jag gillar hösten.
Tv eller film: Beror på humör
Bok eller tidning: Tidning
Bar eller nattklubb: Bar
Arbete eller skola: Arbete
Morgon eller kväll: Morgon
Klädsel just nu: Svarta ballerina, svart och vitrandig kjol, vit top och svart kofta
Sällskapspel eller Tv-spel: TV-spel
Kramas eller pussas: Mycket av båda, men är jag ledsen så ligger kramar på topp
Promenad eller bio: Promenad
Öl eller vin: Vin, helst rött
Godis eller snacks: Godis
Byxor eller kjol: Kjol
Senast sedda film: Stomp the yard
Komiker: Oh va svårt har liiite svårt för komiker, men jag säger Ellen hon är rätt kul skämtar inte elakt om folk
Skådespelare: Hmmm....Brad Pitt, dock inte bara för att han är snygg ;) och America Ferrera, hon är sååå söt och duktig som ugly Betty
Artist: Allt mellan himmel och jord.
Förhållande eller singel: Förlovad
Kärlek eller vänskap: Båda
Glasögon eller linser: Glasögon
Storstad eller småstad: Småstad, dock inte mindre än Karlstad
Stökigt eller städat: Gärna städat, men det blir lätt stökigt m hund och barn
Restaurang eller hemlagat: Mest hemlagat, men gärna restaurang ibland
Tävling eller lek: Lek, har världens sämsta vinnarsinne
Jacka eller kappa: Jacka
Stark eller svag: Stark som en björnmamma
Brun eller blek: Lagom
Favoritbutiker: Många olika
Favoritnöje: Bara vara med de jag tycker om
Favoritmat: T´s köttfärsrulle i ugn och mammas spenatsoppa
Händer eller fötter: Båda, hur ska jag annars ta mig fram?
Sparare eller slösare: Spara när jag vill, slösa när jag vill. Behöver jag spara till nåt fixar jag det lätt, dock svårt med mammapeng *haaaha*

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Såg att du minsann har namnsdag idag! GRATTIS GRATTIS :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback