Tråkigt!!!

Åh vad jag är uttråkad. Sitter här och A sitter brevid och leker med alla olika leksaker och slänger ned dem till Rut (hunden) som VERKLIGEN INTE får leka med hans saker. JÄtte kul tycker hon, mindre roligt för mig som får jaga henne för att få tillbaka dem

T är forfaradne i Tyskland och jag borde städa, tvätta osv osv, men jag har verkligen ingen lust. VIll bara lägga mig på sängen å sova men det vill verkligen inte A. Han vill att mamma ska ligga på madrassen på golvet å kryp öva med honom,. Han skrattar så han kiknar när jag kryper runt brevid honom å han står å gungar i kryp-position men vet inte hur han ska göra så istället lägger han ned armarna å kryper med benen å hasar med överkroppen ser riktigt kul ut.

Ska ta mig i väg till BarnensHus innna jag ska träna ivkäll å köpa en resesäng så att vi har det när vi ska till Gbg snart å till Sthlm och i sommar när vi ska bo i sommarstugan så vi slipper ha en spjälsäng stående där. Ujujuuuj utgifter, utgifter och åter utgifter.

NÄ cilken gnäll-kärring jag är. Ska gå å göra mig en mugg te och sätta mig å glo på A som är gnaksa underhållande där han ligger på golvet.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback