Ensam hemma =(

Tio första
Första bästa kompis: Jessika.
Första bil: Min mörkblå Golf
Första kärlek: Fredrik
Första husdjur: Snoffsan-en hamster.
Första semester: uhhh det kommer jag inte ihåg, Tyskland säkert.
Första jobb: På pappas jobb
Första köpta skiva: Lena Ph
Första riktiga kärlek: Tomas såklart =)
Första piercing: Öronen.
Första konsert:: Moraträsk
Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Vin för nån helg sen, första "rusdrycken" sen dec-05
Senaste bilfärd: Hem från Bergvik
Senaste filmen du såg: Borat, vilken skit film
Senaste ringda telefonsamtal: Till en kompis
Senaste bubbelbadet: Det var nog ett tag sen, 1 år eller så
Senaste spelade cd: Justin Timberlake
Senaste kyss: Igår när T åkte till Tyskland
Senaste gången du grät: Nån vecka sen när ajg fick reda på att en väns bebis har fel på hjärtat.
Senaste måltiden: Kyckling å pasta

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Hmmm... nej inte vad jag kan minnas
Fått ditt hjärta krossat: Japp, men jag kom över det
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Haft ett one night stand: Nja, nej
Busringt till någon: Ja när jag va typ 10år

Sex saker du gjort idag:
1. Klippt mig
2. Plattat håret.
3. Lunchat med mamma
4. Gått en långpromenad med hund coh barn
5. Städat köket
6. Gosat med Alvin

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Min famlijj
2. ligga på soffan å se på film
3. Nosa på Alvin
4. Hunden
5. Bilen

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Tomas
2. Mamma
3. Shadi
4. Elin

Tre val:
Blått eller rött? Rött.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Inget av dem

Två saker att göra innan du dör:
1. Gå Inkaleden
2. Se späckhuggare vid Lofoten

En sak du ångrar:
Jag ångrar ingenting, gjort är gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback