Nu får jag äta upp!

Nu får ajg äta upp allt jag har sagt om att ajg mår såååååååååååååååååååååååååååååååå bra under min graviditet.
Eller jag ska nog inte klaga fortfarande. Jag är bara sur på att AC har gått sönder i bara mitt rum och att mitt rum är det enda rummet som har sol på sig från kl 10 till kvällen. Pust å flås!
Det börjar bli ganska varmt om fossingarna om man säger så.
Får övertala T att vi ska åka å bada ikväll så jag får guppa runt med magen i vädret i Vänern.
Förövrigt så har ajg sett en orm idag.
Jag gallskrek å Rut hoppade runt mig å trodde jag ville leka. Den hysteriska matten (dvs jag) lyfte upp vovven i famnen å sprang för allt vad min gravida kropp var värd.
Som tur är fick jag reda på att det "bara" va en
snok jag hade sett. Fast jag tyckte det var ÄCKLIGT nog.

Ha en underbar helg!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag såg oxå en orm när jag var gravid...och vid sånna tillfällen kan en gravid tjej springa as-fort :)

2006-06-30 @ 22:32:11
Postat av: Charlotte

I'm BACK! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback