DÅligt bloggande

Fy  va dålig jag är på att blogga.
Det har varit liiite mycket att göra på jobbet och när jag kommer hem så vill jag umgås med T så mycket det går.
Men nu har haf åkt iväg till Tyskland för att gå på Sverige-Trinidad (stavas det så?)
Så nu är jag gräsänkling, å det är oxå skönt ibland.

Denna veckan har det varit mycket besök på vårt underbara landstind *not* På måndagen var vi å kollade på förlossningen, i onsdags va det besök hos BM och igår var det sista föräldragruppen, tack för det!! Det värsta var att ajg fick sitta brevid förskolefröken å jag höll på att döööööööööööööööö.
Jag vet att jag kan va högljud ibland men hon tar priset. Å så har hon en sån jobbig röst och så tittar hon ner på mig för att hon tycker jag är lite ung för att skaffa barn. Eeeehhhmmm man skaffar väl barn när man vill, det är väl bättre att skaffa barn vid 25 än 38?? Eller?? Nä usch va jag störde mig på henne. Å T ogillar henne oxå. Så vi sitter åå hittar på namn på henne när vi åker hem från gruppen. Nä fy va taskiga vi är!

I helgen ska jag försöka klippa gräset, njuta av solen, grilla och träffa vännen E å hennes lille bebis om han är frisk.
En fika på stan är aldrig fel, vi kanske kan slå på stort och luncha till och med.

Nä nu är det dags att jobba vidare, har ingen ork idag. Vill bara hem å sitta på altanen under markisen å läsa en glassig tidning.

Kraam på er!

Kommentarer
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:50:37
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:13:29
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback