Blablablaaaaaa

Regn, regn och åter regn. Vilket väder.
Fast är det inte alltid såhär inför midsommar? Vi satt och diskuterade på frukostrasten om vad det skulle bli för väder och vi var rörande överens om att det vågar inte säga vad det blir för väder på midsommar och jul förän samma dag för att inte få skit för det.
Varför ska metrologerna få skit för att det inte är 25grader och sol på midsommar, det är juh liksom inte de som styr hur snabbt vädret blåser fram.

Jaja sak samma.
Midsommar är ett samtalsämne som kommer upp på folks läppar redan tidigt i maj.
Själv är jag en sån som kan börja att planera midsommar helgen innan när vi sitter och grillar, typ.
Detta året är det fester som inbjudan dampt ner redan i maj på mailen. Både jag  å T har varit tveksam till vad vi vill göra. Just nu lutar det åt att göra nåt själva. Ingen har nån särskild lust att gör nåt. Jag är gravid och han har slitit mycket hårt på jobbet de senaste månaders, så det kan va skönt att bara vara med varandra.
Är det OK väder kan vi sitta ute på vår alltan och grilla och de som vill komma är välkommna, alla som inte vill ha nån välplanerad fest.
Egentligen är det väl iår som man ska ställa till med ordentligt kalas för att det är sista midsommar som vi är ”själva”. Fast vi har lovar varandra att vi ska försöka att leva som ”vanligt” när Bulan kikar ut. VIsst förstår vi båda två att ingenting kommer att vara som vanligt när vi blir tre, men man måste försöka att komma ihåg varandra.
Jag beundrar
Charlotte som verkar ha romantiken kvar i livet. Charlotte får bli min förebild under småbarnsåren =)

Nä nu ska jag fortsätta att jobba. Har ingen lust idag, vädret gör att allt suger plus att jag har suger duper ont i magen. Sitter och spänner mig så vi får se om jag inte får kila hem efter lunch och ta mina tabletter.

Ha en super bra dag i regnet.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, jo det gäller att hålla det "vanliga" livet vid liv oxå...även om det krävs mer planering och mer energi! Att ha ett bra förhållande är ju minst lika viktigt för barnet som för en själv! Men det klarar ju ni galant :-)

2006-06-26 @ 20:34:48
Postat av: Kajsa

Va gullig du är. Jag hoppas att vi klarar det.
Har din blogg försvunnit igen? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback