Torsdag

Torsdag!!  En dag kvar å sen är det helg =) Känner mig trött och upplagd för helg.
Jag å T ska börja helgen med att städa huset. Det går mycket fortare att städa tillsammans och sen säger T att ajg fuskar är magen är ivägen för att böja sig ner när man dammsuger.
Ja säger han så så får han bannimejjen hjälpa till själv *s*
Närå skämt o sido så är det sååååååå skönt nä man har städat heeeeeela huset och det känns fräscht.
Varmt är det oxå, men de lovade åska imorgon och jag ser så fram emot det.
Tror jag ska åka ut å bada ikväll, det va så skönt igår kväll när vi tog ett snabbdopp ute hos T´s föräldrar.
Skulle vilja träna ikväll, men jag vette fasen om jag får på mig träningsskorna när jag är svullen om fötterna. Å sen jag kan tänka mig att det kanske inte är sååååååååå bra att träna i värmen med en mage i v 33? Hmmm...ska fundera på det lite till =)
NÄ nu ska jag fortsätta med produktbladen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej där,.. Går det bra med maggen i värmen??

Postat av: Charlotte

Gud vad du är duktig som tränar fortfarande! Vilket datum är bf?

2006-07-06 @ 21:39:35
URL: http://denlillafamiljen.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Hanna: Det går än sålänge bra med magen, lite svettigt bara =)

Charlotte: Bf är den 26 augusti så det är 7 veckor kvar. Det är lika bra att ajg tränar så länge ajg kan och orkar för annars blir jag knasig och T kommer att få sina fiskar varma om jag bara ska gå hemma å lolla =)

Hoppas allt är bra med er båda två. Kraam

2006-07-07 @ 08:38:59
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback