Äntligen är det slut

Jag är då inget stort fan av fotboll och nu är ÄNTLIGEN detta VM slut.
Min käre sambo är däremot frälst vid fotboll så jag har stått ut med massor av: NEJ!!! JA!!! MEN VA FAAAAAN!!! MEN DET ÄR JUH STRAFF!!! RÖTT; GE HONOM RÖTT!!!
Så har det låtit hemma i villan den senaste månaden. Det har varit två matcher om dagen, utom på slutet.
Så nu, änltigen, har jag fått TVn tillbaka och alla uppmärksamhet riktas mot mig å brudarna (vovvarna)
Inte för att det har gått nån nöd på mig, men det är liiiite jobbigt när nån gastar från nedre våningen när man försöker sova, och den lilla vovven tror att man ska leka när klockan är 2330.

Dock såg jag nästan hela finalmatchen igår. Jag säger bara:
Vad tänkte du på Zidane??

Nä nu ska jag äta lite nektarin, dom är såååååååå god nu.

Pussen på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback