Påskhelgen

Å hej å hå så va påsken slut.
Har inte gjort särskilt mycket. Mest tagit det lugnt och njutit av vädret när det har varit fint.
En snabbsammanfattning av helgen

Skärtorsdagen
Var hemma och såg på "I hennes skor". Gjorde en super mumisg tonfisksallad. Satt och kalasade på den.
Sambo T var på hockey. Gick och mötte honom när matchen var slut.

Låååååååångfredagen
Började dagen med att ta en lång promenad med vovvarna.
Sen städade jag lite i det nyrenoverade rummet och hjälpte T att bära in möblerna från det andra rummet.
Sen bar det iväg till mamma å pappa på mat. Massor av god påskmat =)
Hem och la mig och sov lite middag. Vaknade och gick ut igen.

Påskafton
Vaknade som vanlig suuuuuper tidigt och drog med mig den lilla vovven på en skön promenad.
Ringde mamma och hörde om vi skulle åka till stan och bara kolla i affärer.
Åkte ner till stan medan T slipade och spikade för glatta livet.
Hem igen och iväg till T´s föräldrar på middag. T´s bror m flickvän och bebis var där. Kul att se dem å lillkillen.
Hockey efter maten, inte så upplyftande.
Filmkväll m T´s bror+famlij på kvällen. Super dålig film. " Old boy" eller nåt liknande hette den.

Påskdagen
Tog det lugnt. Ännu en promenad, eller kanske jag ska säga flera promenader. Mycket skönt att promenera när det regnar.
Hockeymatch igen på kvällen. Lagade super smaskig mat,

Annandag påsk
Hände inte så mycket.
Var på jobbet och kollade igenom lite papper och brände lite dokument.
Åkte till Bergvik och köpte en kofta.
Tog några promenader.
Var hos min vän E och hälsade på deras bebis. Han hade blivit såååå stor sen jag såg honom sist. Gav honom kläderna jag köpte till honom i Barcelona.
Åkte hem och såg på C.S.I (tråkigt avsnitt)

Ja det va min påskhelg.
Skönt att den var lugn. Kände att jag inte hade ork till att göra nåt särskilt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste fråga, när är det planerat att bebben ska anlända? :)

Postat av: Kajsa

Bebben ska anlända i augusti. Så det är ett tag kvar, fast tiden kommer nog gå fort =)

2006-04-22 @ 17:57:01
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback