Outfit

Idag får jag väl förära mig själv och er andra med att skriva in dagens outfit.

På överkorppen:
Vitt linne
Röd och vit top med knyt därbak, inköpt i Barcelona =)

Nederdel
Svarta cityshorts  H&M Mama
Svarta strumpbyxor
Svarta skinnstövletter.

Känner mig ganska fin idag trots att man är gravid.
Ska BARA klä mig snygg nu resten av graviditeten =)
Man SKA vara snygg när man är gravid, det är ens rättighet *s*

Glömde att skriva att jag är nyfärgad och nyklippt =) Så skönt, så skönt.

Ha en skön påsk!!

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Klart man ska klä dig snyggt när man är gravid:) Finns ju såå mycket roligt i butikerna nu om man jämför med bara för ett par år sen..när kommer det lilla underverket?:)

Postat av: Kajsa

Visst ska man va snygg. Men tyvärr ser man alldeles för många i slitna mjukisbrallor halva graviditeten.
Det lilla underverket är beräknat i mitten av aug. så än är det ett tag kvar. =)

2006-04-17 @ 08:56:08
URL: http://underbaroch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback