Nu, snart!!

Nu, snart åker vi till Barcelona. Jag längtar så. Visserligen är jag flygrädd, men det ska väl gå ändå.
Har flygit för många gånger egentligen för att vara föygrädd. Hmmmm undrar om det är nåt jag har kommit på nu på äldre dar?? *s*
Men det ska bli skönt. Visserligen ska jag jobba på förmiddagarna men på eftermiddagen kan jag å T hitta på vad vi vill. På förmiddagen frå T och mamma turista Barcelona på egenhand =)
Ska bli skönt att komma bort lite och få lite vårvärme. Kikade på SMHI och det skulle bli hyfsat väder.
Nä nu ska jag jobba och göra färdigt det om ska vara klart innan avresan ikväll.
Å så slutar jag tidigt idag, skönt, för ajg ska en sväng till barnmorskan och kolla så allt är OK med bebisen i magen.

Tjoohoo!! Lovar att skicka över lite sol till Sverige, mest Karlstad, om det är nån i Spanien.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Trevlig resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback