Helgen

Å vilken trött fredag idag.
Thank god its friday!! Det måstse jag nog säga idag. JAg är så trött.
Vaknade kl 0530 å kunde inte somna om. T gick upp kl 0550 och tog ut hundarna och åt fulle innan han åkte å tränade. Själv låg jag kvar i sängen och PRESSADE ihop ögonlokcen för att slippa vkana ordenligt. Då hoppade lilla Rut upp och gottade till sig bakom ryggen på mig.
Somnade till lite grann, ca  5min å sen ringde klockan.

Men det är som tur är fredag och då får man va trött ikväll, och speciellt skönt är det är lång-helg.

Vad ska jag ta mig till under helgen da??
Hmmm....
Imorgon ska jag till SelmaSpa med mamma . En tidig 25års present eftersom mamma är på Sicilien när ajg fylelr år i slutet av maj.
Det ska bli så skönt. Ska bada varmt och gå på lite olika pass. Det kommer Bulan må bra av.
Vattengympa ska väl va skonsamt när amn är gravid?? Hmmm.....kör fortfarnde Step  å Pump så jag har inte provat nåt ”lättare” än.

På söndag ska jag på stan med min vän E och vi ska fika och va pojkvänsfria och E får va bebis fri lite grann. Sen på kvällen har vi inget särskilt planerat, kanske kolla på nån brasa eller nåt. Det löser sig på söndag.

På måndag ska jag storstäda bilen eftersom jag får min nya bil till vekan, förhoppningsvis. GAaaaahhh vilken ögontjänare jag är som gör iordning bilen innan jag lämnar den till bilaffären.
Åååå va jag längar efter min nya V70. Tjooohoooo famlijebil here I come!! =)
Sen vill jag ut och ”maja” på måndag. Kanske vi ska maja på alltanen om det är fint väder och gilla lite? Hmmm jaja det löser sig nä man ser vädret på måndag.

Det va min helg det.
Nä nu ska jag försöka göra nåt kreativt innan denna dagen är slut .

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback